Sidor

onsdag 28 maj 2008

Vitt en färg jag älskar!


Vitt är verkligen en färg som jag älskar. Den ger mig ett lugn som jag tycker om. Därför tycker jag att vitt passar alldeles utmärkt hemma hos oss, för i vårat hem vill jag att lugnet ska spridas, både inom oss som bor där och bland våra vänner som kommer och hälsar på.


Vårat sovrum har vi nyligen målat om i en ljus beige färg. Mot de beiga väggarna kommer vi ha en hel del vitt. Det blir jätte lugnt och skönt. Innan vi målade var väggarna gröna ( förra ägarens färgval), så efter våran målning blev det som ett helt nytt rum. Den här hyllan är ett av våra nya inköp till sovrummet. Vacker tycker jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Otroligt vacker hylla!
Var har du köpt den någonstans?

Vi har också beiga väggar i vårt sovrum (som inte är klart ännu på långa vägar)och jag håller med dig om att det är otroligt fräscht med vitt mot det beiga.