Sidor

torsdag 5 februari 2009

Tack

för kommentarerna och hjälpen jag fått av er angående hyllan som jag söker.
Era kommentarer och besök gör mig så glad!

Hoppas att ni alla får en bra torsdag som kan bjuda på en del skoj.
Själv har jag precis varit i väg på en tur till öpnnaförskolan för att sjunga lite med lillprinsessan, men tyvärr fick vi vända i dörren för det var stängt pga. sjukdom. Ååååå...vi som hade sett fram emot den mysiga stunden med en massa andra glada prinsar och prinsessor. Men det får bli en annan dag.

Ha det gott! / Jen

3 kommentarer:

Saga sa...

Hej! Vad tråkigt med öppna förskolan! Det är så tråkigt när man sett framemot något & sen blir det inte av =)

Ska "fjäska" för min tonåring med muffins, hans favorit!!!

KRAM Satu

Vardagslycka sa...

Oj, vad många inlägg jag har missat från dig, trots att jag har med dig på bloggkoll... nu måste jag läsa ikapp.
Vilken otur för dig att de hade stängt, det är så trist när man har planerat in nå kul som inte blir av.
Hoppas allt är bra med dig och de dina!
Kram, Carina

Line sa...

Tjingeling! Kul att du ville vara med i min utlottning=) Lycka till! Jag tycker att din blogg ser fin ut...du bad ju om lite tips om hur du ska få till det med bild och text i inläggen, men det är ju lite svårt att tipsa för jag vet inte hur du ser det framför dig...hur du skulle vilja ha det....men sedan tror jag alltid att det är så att man är lite för självkritisk....

KRAM