Sidor

lördag 4 april 2009

Härligt

I dag har jag haft en underbar vårdag, med en massa trevlig shopping och även årets första glass har ätits ute i solen.
Efter frukosten packade vi in oss i bilen och tog en biltur till Örebro, en stad som verkligen har en hel del bra inredningsaffärer. Den bästa av dem alla är PK-design, en helt underbar butik som har så mycket fint.
När jag kom in i butiken föll mina ögon direkt mot en skål, och jag blev riktigt kär i den. Men när jag fick veta priset kändes det hårt, priset var lite väl högt, men oj oj oj...vad ska man göra när man blivit så kär. Vi var länge i butiken och tittade runt, och frågan köpa eller icke köpa for runt i mitt huvud hela tiden. Så till sist bestämde jag mig för att köpa den, och jag tror nog att jag kommer njuta av min vackra ny köpta skål.
Ska försöka mig på att fota den en dag så jag kan visa upp den för er som blir lite nyfikna!

1 kommentar:

Det vita dårhuset sa...

Halloj =)
Har skikat runt lite på din blogg och JÖSSES vilken fågelbur du fått!!!

Skönt med svärföräldrar som känner en så väl...=)

Kramen Erika