Sidor

måndag 8 juni 2009

Sommarlov!!!!

Nu är sommarlovet mitt här, skickade in det sista skolarbetet nu i natt....så nu är denna termin över. Det har varit en mycket givande termin i skolan och jag tror att jag har lärt mig en hel del om specialpedagogik, vilket är ämnet jag har läst.
Nu är meningen att jag ska vara hemmafru i två månader och sedan i början på Augusti bli mamma på nytt för då kommer familjen utökas med en till liten krabat....hihihi

Visst är liljor en otroligt vacker blomma?, jag verkligen älskar dessa vita liljor. Och de är inte bara vackra att titta på, de luktar också ljuvligt.

1 kommentar:

Skrot och Skruv sa...

Hej!

Sommarlov är underbart, hoppas att du kan njuta ordentligt trots en stor mage som jag misstänker att du börjar få med tanke på att familjen skall utökas. Här blir familjen större inom en alldeles för kort tid. Hinner inte med!!

Blev väldigt förtjust i er ljusbad med blommor i som ni har på altanen. Det var en fantastisk bra idé och jag blev tok sugen på att jaga iväg och leta reda på nåt liknande. Hittar jag inget så får sambon plocka fram sågen och börja bygga.

Kram Annica