Sidor

tisdag 25 augusti 2009

Hon är här nu..........

...vi har äntligen fått vår nya lilla familjemedlem. Det blev en liten flicka, och vi är så lyckliga!!!

Det känns verkligen underbart, trots att dagarna har fullt tempo.
Ny tillskottets "lilla storasyster" är ju själv inte så stor, närmare bestämt 1 ½ år, så hon är ju också en liten flicka som kräver en hel del uppmärksamhet och pyssel. Vill helst sitta i knä när lillasyster ska ammas, och gråter floder när mamma och pappa inte kan leka med henne. Även storebror på nio kräver ju sitt, däremot är det inte samma uppmärksamhet de vill åt. När man är pojke och nio år, och ägare till en superfin lådbil, önskar man sig ett helt eget garage, och det är just vad som hålls på att byggas här hemma. Så hans önskan är snart uppfylld!!

2 kommentarer:

Millas hem sa...

Hej!

Jag kikade in här för att fråga efter var någonstans den här charmiga antikaffären ligger, Änghagens antik heter den...vet du?

Och så måste jag ju gratulera till er lilla dotter...så mysigt!

Kram Camilla

Marita sa...

Hej! Grattis till er lilla flicka! Det låter som du har fullt upp med dina små... njut allt vad du kan för tiden går ju på tok för fort, de växer och blir stora i en rasande fart! Själv har jag tre barn 26,20,18 år, tycker de var små igår... och nu är alla så stora!
Jag är en ny bloggvän, hoppas det är ok att jag länkar till din blogg via min.
Kramar, Marita