Sidor

fredag 22 augusti 2008

Bloggar

Bloggvärlden är verkligen rolig.
Det finns så många bra inredningsbloggar där ute i cybervärlden. Varje vecka jag är ute och surfar hittar jag någon ny bra blogg.
Förr var jag en ganska så stor shoppare på inredningstidningar, men inte nu längre. Nu känner jag mig ofta besviken på tidningarna jag köper, de har inte alls lika mycket att ge som alla bloggar kan ge. Däremot kan jag inte påstå att det är lika mysigt att krypa upp i soffan med en kopp te och datorn, som det är med en kopp te och en mysig tidning. Så visst kommer jag då och då även köpa en inredningstidning, för den mysiga känslan vill jag inte missa.

Önskar er alla en trevlig helg!

Ha det gott! / Jen

1 kommentar:

Anonym sa...

hejhej! tack för din kommentar inne hos mig :) ja det ljuset är både fint och luktar ljuvligt. har det alltid tänt en stund innan läggdags, så mysigt! kostade 129 kr st tror jag, men de är väldigt dryga!

stor kram sara