Sidor

lördag 6 september 2008

Oj oj oj

....nu var det länge sedan jag skrev ett inlägg. Mina studier har börjat igen, och de tar verkligen all min tid. Nja kanske inte riktigt all min tid men i alla fall väldigt mycket av min tid. Och när jag inte håller en bok i mina händer vill jag gärna hålla någon av mina kära i min famn.

Men idag tänkte jag visa er en av mina bästa presenter jag någonsin har fått. Det är en vit fågelbur som jag fick i present av mina svärföräldrar för tre år sedan. Jag verkligen älskar denna vackra bur!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hejhej! vilken fin bur du fick, vilken present! den är ju så himla fin! förstår att du gillar den ;)

läste ditt förra inlägg om åsby :) jag har faktiskt stått och funderat ang det där bordet när jag var där.. det var på väg hem med mig där ett tag, men jag tänkte plantera i det.. det blev ju toppenfint hos er!!

ni kanske också bor i hallstahammar?

stor kram sara

tre nyanser av vitt sa...

Hej
vilka snälla svärföräldrar som vet vad du gillar, buren är kanonfin!
Ha de bra Marie

Vardagslycka sa...

Vilken fin present! Förstår att du är glad över den!
Må så gott!
Kram, Carina