Sidor

lördag 25 oktober 2008

Följ min blogg med bloggkoll
Hihihi.........nu har jag gått med på bloggkolls sida, och för er som vill kan ni nu få mer koll på min blogg och de inlägg jag skriver.
Hoppas att alla ni får en trevlig hösthelg! Jag själv ska dyka ned i min kurslitteratur, trots att det faktiskt är lördag och det jag helst av allt vill är att hitta på något mysigt med familjen. Men nästa vecka har jag en tenta så att ge tid till att plugga är verkligen viktigt nu. Mysa med familjen får bli vid ett senare tillfälle. Ha det gott! / Jen

2 kommentarer:

Anonym sa...

hejhej! nej passa på att köpa ljuset om du ser det, luktar jättefräsch och gott, lite "varmare" doft än clean cotton..

stor kram sara

Vardagslycka sa...

Hej!
Nu har jag lagt till dig på bloggkoll så jag inte missar något.
Ha det så gott och lycka till med tentan!
Kram,Carina