Sidor

måndag 10 november 2008

Tänk vad tiden går fort, jag tycker dagen precis har börjat när det är dags att gå till sängs. Och det känns inte precis lättare heller nu när det är så dystert och mörkt ute. Alla stearinljus är min räddning, jag älskar verkligen att tända ljus, och det är något jag gör året om.
För en tid sedan köpte jag nya te koppar på Indiska, vita jättefina stora keramikkoppar, som verkligen är goda att dricka te ur. Så dessa använder jag nu flitigt uppkrupen i soffan med tända ljus (gärna Clean Cotton doft).
Ska försöka att ta lite nya bilder som jag kan visa er här i bloggen, då bla. på dessa fina koppar. Vill ni se?

2 kommentarer:

Vardagslycka sa...

Klart vi vill se dina koppar! Tror nästan att jag vet vilka de är... har spanat på nya stora koppar när jag varit in där men än har de inte blivit köpta.
Nog är det tur att man kan tända en väldans massa ljus för nu är det riktigt grått och mörkt ute!
Önskar dig en fortsatt bra vecka!
P.S Utlottning inne hos mig.
Kram, Carina

jennie... sa...

Hejsan!!
Kul att få kika in på din sida, jag är alldeles ny i bloggvärlden.
Följ min julkalender varje dag under december månad. Tips, pyssel,pynt,julklappstips, inspiration å mycket annat.Jag börjar med adventsfika den 1 dec.
/Jennie