Sidor

lördag 14 november 2009

Underbar lördag!!!

Åååååå i dag har det än så länge varit en underbar dag. Morgonen startades med en god frukost. Nu för tiden älskar jag verkligen frukosten, förr var jag mycket dålig på att äta frukost, men i dag kan jag verkligen njuta av den måltiden.

Efter frukosten fixade jag lite hemma och sedan for jag och tränade. Den timmen som passet varar är guld värd för mig, den är både skön, gör mig piggare, ger mig ett bättre mående och innebär en timme då jag är själv. Nja själv är jag ju inte för på passet är vi ju flera hurtbullar, men det jag menar är att jag får vara mig själv, inte mamma eller så utan Jen.

När jag tränat klart åt vi sushi till lunch, mmmmm...jag verkligen älskar sushi.
Och nu har jag precis kommit hem efter att ha varit iväg en sväng, för att besöka två inredningsbutiker. Den ena är en helt ny butik för mig, som min vän tipsade mig om nu i veckan. Den andre är en mysig liten butik på landet som det var länge sedan jag besökte.
Lite smått och gott blev handlat!!!

1 kommentar:

Vardagslycka sa...

Hej vännen. Nu har jag läst ikapp och oj, vilket mysigt litet hus ni håller på med! Kommer att bli en dröm för de små!
Våra barn är ju stora nu, men lekstugan finns kvar på gården och fungerar som "förråd" just nu. Nån dag kanske det blir dags att inreda den igen när det kommer små barnbarn.
Vad mysigt att fara runt och kika i olika butiker, det är alltid kul.
Hoppas du får en fortsatt skön helg! Här blir det en lugn kväll i tv-soffan för att ladda inför morgondagen.
Kram carina