Sidor

måndag 31 maj 2010

Livets njutbara stunder

Min man håller på att bygga världens finaste lekstuga, de ni............ja det är SANT.
Bygget började med att prinsen i familjen hade byggt en stor, fin lådbil som behövde ett garage för att inte bli förstörd av regn och rusk väder. Så planen var att min man skulle bygga ett garage, men mitt i byggplanerna kom han med den perfekta idéen att detta garage kunde få en övervåning, och där uppe kunde själva lekstugan/kojan vara.
Nu börjar garage / lekstugan / kojan bli klar och barnen har börjat flytta in så smått.
Huset har också fått en stor härlig uteplats, där jag igår blev bjuden på nybakad citronkaka och Sri Lanka te.
Jag älskar verkligen denna vackra lekstuga och kommer njuta där tillsammans med min prins och prinsessor mycket och ofta.


1 kommentar:

Gabriella sa...

Önskar lite bilder på lillstugan, tills vi får se den live ;-)

Kram, vännen!