Sidor

fredag 9 juli 2010

FREDAG, åååå...det ska vi fira!


I kväll ska jag och min älskade man fira att det är fredag, veckans bästa dag och det ska vi göra genom att äta en mysmiddag.

Vi ska äta grillade pilgrimsmusslor med ananas och koriander, hur gott låter inte det??? Mmmmm...jag älskar pilgrimsmusslor, det saftar sig i munnen när jag tänker på det.


Kvällens middag ska vi avnjuta på uteplatsen i sommarsolens värme, där kan man verkligen njuta av sommaren.


Önskar er alla en härlig fredag kväll. / Jen
Bild är lånad från tasteline

3 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Ser väldans gott ut! Synd att man aldrig hinner fota den mat man lagar själv ;0). Alla är hungriga som vargar och då är det bara att servera i ett rasande tempo!

Kram/ Anna

Min plats i solen sa...

Hej Jen!

Tack för din rara kommentar på min blogg! :) Tack vare den hittade jag ju hit till din fina blogg. :) Hit kommer jag verkligen att återvända ofta. :)

Vilken mysmiddag! :) Ser jättegott ut! :) Hoppas att ni hade det jättemysigt tillsammans där på uteplatsen. :)

Ha en fortsatt mysig helg! :)
Kram Lotta

Jen sa...

Anna - Kan varmt rekomendera den här rätten, den var super trevlig och god!

Lotta - Hi hi...vad roligt att du återvänder, du är så välkommen.
DEn var super god, testa!! Och vi hade en underbart mysig kväll min man och jag....sommaren på uteplatsen med min man...hi hi hi...det är livet.

Ha det gott
Kram Jen