Sidor

tisdag 14 september 2010

En dag då jag ger mig tid att bara rå om mig själv

När klockan ringde sju i morse, klädde jag på mig, tog med min packade väska och for till badhuset. Där njöt jag av tystnaden och tiden att bara få rå om mig själv. Jag simmade, bastade och gjorde inpackning i håret. När jag gick ut till bilen för att åka hem igen kände jag mig så nöjd, och nästan lite lättare i kroppen, måendet var på topp. Detta är verkligen något jag vill göra fler gånger, och det är verkligen en lyxstund för en små barnsmamma.
När jag kom hem hade min man köpt mig en vacker höstbukett och ett mysigt nummer av vackre hem. Kvällens middag var också fixad så att jag senare i kväll bara kan ställa in formen i ugnen och vips är middagen klar. Helt perfekt för att fortsätta denna dag i "rå om mig själv dagen". UNDERBART!

Inga kommentarer: