Sidor

lördag 12 mars 2011

Underhållning

I kväll har vi bjudit hem några vänner till familjen. Först ska vi äta lite enklare mat, varm brietårta, grekisksallad samt bröd. När magarna är lagom mätta går vi upp två trappor till "torn rummet" och tittar på kvällens underhållning, melodifestivalen. Som efterrätt kör vi snacks i olika former som passar perfekt till en melodifestivalkväll. Min man har fixat resultatlappar så att vi alla kan poängsätta bidragen, och jag har fixat lite priser till vår "resultattävling".

Ska ni också underhållas av melodifestivalen i kväll?

3 kommentarer:

Gabriella sa...

Fantastiskt gott och mycket trevligt, precis som alltid när vi ses! Tack för gårdagen vänner :-)

Den där brietårtan var verkligen god! Måste provas här hemma också.

Kram så länge!

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Jag får min energi ur glädjen!!!! =) Klart jag skickar både energi och sen lite solsken till dig!!! Varsåååågoooood!!! Hihi.

Kram Madeleine

Gabriella sa...

Saknar dina inlägg!!!
Vad trevligt vi hade i Uppsala sist! Nu ser jag fram emot en tur i cabben ;-)

Kram till dig!