Sidor

lördag 19 juli 2008

Detaljer att njuta av


När det är sommar vill jag gärna ta vara på fina blommor som vi har i vår trädgård. Jag brukar använda dem som dekoration vid speciella middags dukningar eller bara som något fint att vila ögonen på.

Här har jag klippt en gul ros och lagt den på ett vackert vitt fat, och över den har jag ställt en glasklocka. Sommrigt, enkelt och stilrent tycker jag, vad tycker ni?


Det vita fatet har jag fått i present av min kära sambo. Jag tycker det är vackert även som det är, utan något på.

2 kommentarer:

Majas mammelucker sa...

Halloj!
Jo det klingar en klocka..kommer inte i håg ditt utseende men jag vet att jag pratade med ett jätte trevligt par om stolsdynor och hisslampa..det måste vara ni..hur gick det fick ni tag i några dynor eller hisslampa..??
Kul du får säga till nästa gång du är in..
Hade gott!
Kram Maria.

Marie sa...

Hej!
Tack för din kommentar hos mig, självklart får du länka!

Ja, jag är precis som du, jag älskar att plocka in blommor och dekorera med. Tycker att ditt arrangemang var jättefint och fatet var verkligen vackert!

Ha en bra vecka!
Kram Marie