Sidor

tisdag 26 oktober 2010

Fyllt på med ny energi

I dag startade jag dagen med att åka till badhuset för att simma. Ååååå vad skönt det var, efter att jag simmat bastade jag och la även i en hårinpackning i mitt hår. När jag gick ut ur badhusets dörr kände jag mig som en ny Jen, men en massa ny energi.....HÄRLIG känsla.

Inte nog med att jag kände lyx över detta. När jag kom hem hade min älskade lagat lammgryta och det doftade UNDERBART gott. Det var inte bara doften som var god, smaken var minst lika god. Detta är verkligen lyx.

Hoppas att ni får en mysig tisdag.

2 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Vilken fantastisk start på dagen du hade i tisdags. Underbart! Förstår att du kände dig som en ny människa. Tänk att så lite kan göra underverk. Häftigt!!!!

Jaaa, visst är hemmet inspirerande. Man vill ha allt och sen göra det till sitt eget... Lovely!!

Snart är det helg, tjohooo!! =D

kram kram
Madde

Huset vid ån sa...

Vilken härlig dag du har haft!
Verkligen vardagslyx, det behöver man ha nån gång ibland.....

Hoppas att du får en Trevlig o Skön Helg!

Kram Therese