Sidor

torsdag 21 oktober 2010

Prinsen hemma idag

I dag har prinsen själv studiedag från skolan. Det innebär att han har en uppgift från skolan som han ska utföra hemma under dagen, och sedan redovisa det han gjort i skolan. Uppgiften går ut på att han ska berätta om ett av sina intressen, ta ut fakta om det, visa material eller bilder som visar just intresset. Prinsen har valt att berätta om MANGA som är ett av hans stora intressen, han är riktigt duktig på att rita.

Så i dag ska vi "MANGA" här hemma, men vi ska även hinna med en tur ner till stan, lite shopping, äta på restaurang och hämta "stor" prinsessan på förskolan.

Solen skiner men det är kallt. Hoppas på en bra dag!!

5 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej! =)

Ååå men tack så jätte mycket, vad glad jag blir. Vilken fin och snäll kommentar, det gör mig jätte glad.

Ja, det var nog från PK som jag shoppade allt faktiskt. Hihi.

Bor du i örebro månne?

Kram kram
Madde - Mitt hem och jag

Madeleine Berglund sa...

Ps. Vad slarvigt av mig, nu ser jag ju att du bor i västerås. Men du brukar kanske vistas i Örebro eftersom du verkar känna till den trevliga staden? ;)

Vikeskärs hem och vardag sa...

Tackar så mycket för en fin kommentar.
Jag får önska en trevlig kväll till dig.
Kram Annika

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Tack så mycket! Kul att du hittade in till mig.

Trevlig helg! Kram Maria

Huset vid ån sa...

Tack för titten inne hos mig, vad glad jag blev!

Nu ska jag kika vidare på din fina blogg....

Ha en fortsatt fin lördagskväll!
Kram Therese