Sidor

lördag 30 oktober 2010

Löv i mängder

Jag har krattat och krattat men löven tar liksom aldrig slut. Vår trädgård är så härligt lummig på sommaren, men på hösten är den inte allt för rolig när träd och buskar fällt alla löv.
Nu har jag krattat och rensat ute att par timmar och känner mig så nöjd, den känslan är också en härlig känsla, som många andra härliga känslor. När barnen sover ska jag nog ta och bada/duscha en lååååååååååång stund. Det njuter jag gott av.
I kväll ska vi bort till våra goa vänner M och J, där ska vi mysa med mat och prat om ditt och datt. Vi ska även få se deras ny gjorda kök, vilket ska bli super roligt, framförallt när jag redan nu tror att det är jättefint.

5 kommentarer:

Sara sa...

Hejsan
Vilken fin blogg du har. Tack för besöket hos mig. Ja, gipsspöken är roligt att göra. Man använder bara gipsbindor som man blöter och lägger över ett finger 3-4 stycken går åt. De ska vara ca 15-20 cm långa.
Kram

Vikeskärs hem och vardag sa...

Kratta löv är lite rovigande.
Pk design är en guldgruva :)
Kram

♥ Fyra årstider sa...

Kör över dem med gräsklipparen..det gör jag:) Snabbt går det och det som blir kvar är näring till gräsmattan.
Kram Lotta

Madeleine Berglund sa...

Härlig sysselsättning att få kratta. Du verkar haft en mysig helg. Vet du? Jag har också badat. I lördags kväll tinade jag upp kroppen i ett varmt bad. Sååå härligt!!! Sen blev det soffhäng och godis i massor. Lovely. =)

Ha nu en finfin dag!
kram kram
Madde

Anna-Lena sa...

Hej!

Känner igen mig, i morgon ska jag också ut och räfsa, suck....

Tack för din rara kommentar hos mig.

Kram Anna-Lena