Sidor

måndag 16 juni 2008


För 10 år sedan var mitt hem belamrat med guld änglar, jag älskade verkligen dem. Tyckte att de var jättefina och köpte nya så fort jag hittade en fin. I dag känner jag absolut inte så. Nu bor mina guld änglar i en kartong på vinden och jag vill absolut inte pryda mitt hem med dem.

I dag känner jag att det vita tingen får pryda mitt hem, och jag njuter verkligen av de fina vackra vita tingen.

När jag var som mest kär i guldfärgen och mina änglar köpte jag även en stor guldspegel som jag hade på väggen i mitt vardagsrum. I dag är den stora spegeln vitmålad, och så mycket vackrare än när den köptes.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Spegeln blev jättefin!

Jag hade också en period då jag samlade på guldänglar.
Det var guldänglar att hänga på väggen, guldkrukor, guldljusstakar med änglar, änglatavlor med guldramar m.m.

Nu är den tiden förbi...de flesta änglarna har jag sålt på loppis.
Nu strävar jag efter och få ett vitt, ljust och behagligt hem.

Ha en fortsatt trevlig måndag!
Kram

Vi sa...

Jag har med haft en del änglar i guld men de har fått sig en eller ett par omgångar med vit sprayfärg på sig så nu är de jätte fina igen och passar in .... Spegeln blev väldigt fin!!
Kram

Jen sa...

Vad glad jag blir för era kommentarer. Hi hi hi...tänk att det finns fler än jag som har tröttnat på guldänglar.
Ha det gott! / Jen

Mamma Anka sa...

Jättefin spegel (det lilla jag ser) ;)
Tycker det ser ut som en "HouseDoctor"spegel.