Sidor

onsdag 18 juni 2008

Grodprinsen

Ja nu ska jag alltså presentera grodprinsen som bor hemma hos oss. Han är verkligen någon som jag tycker om.

Innan han fick flytta hem till oss, gick jag vid många tillfällen och hälsade på i butiken där han bodde. Jag tyckte att han var jättefin redan första gången som jag såg han, men visste inte riktigt vad han kunde göra hemma hos oss. Efter flera besök i butiken, bestämde jag mig för att han skulle få följa med mig hem . Hans plats blev i vår hall och när ytterdörren ska stå öppen får han hålla i den så att den inte blåser igen.
Han är lite svår att fånga på bild, ni får ha tålamod så kommer det en bild inom snar framtid. Men jag lovar er att han är söt!

1 kommentar:

Solsjö - Under en vind sa...

Blir nyfiken på grodprinsen förstås....

Önskar dig en riktigt skön midsommarhelg! Kram! ♥