Sidor

tisdag 10 juni 2008


Vilken härlig helg jag har haft. Först i fredags hade vi kalas här hemma för min bonus dotter och för hennes bonusmamma (hihihi...ja det är jag). Vi fyller nämligen år båda två under en och samma vecka, så då tycker vi att det passar bra att fira oss ihop.

Vi hade super bra väder och bjöd på en super god Italiensk/Svensk/Spansk buffé.

Ute i trädgården hade vi dukat långbord, så vi skulle kunna sitta allihopa tillsammans. Det blir så mycket mysigare då, än om alla sitter utspritt.


På lördagen tog vi det mest lugnt, njöt av en skön promenad och ett restaurangbesök. På kvällen kom min pappa över och hjälpte min sambo att masta på båten.


Helgen avslutade vi med att på söndagen ta båten och åka ut till en ö, där tillbringade vi hela dagen med sol och bad. Super skönt hade vi det!!!

Inga kommentarer: