Sidor

tisdag 16 november 2010

Ingrid with chain

I slutet av sommaren var jag och min käre i Norrköping, där var vi inne i en söt liten butik och handlade en så vacker klocka till mig. Ja inte vilken som helst utan en halsbandsklocka från Vintage by fe. Det fanns flera olika klockor att välja på, men jag valde en som heter Ingrid with chain. Tyvärr blev det fel på klockan två gånger så det tog lång tid, ungefär två månader innan jag stolt fick bära den vackra klockan om min hals. I helgen var vi bjudna på fest och då fick "Ingrid" pryda min hals, hon gjorde sig så bra till mina svarta kläder.




4 kommentarer:

Gabriella sa...

Ååå, hon är jättefin, din Ingrid! Hade ni trevligt på festen? :-)

Kram vännen!

Vikeskärs hem och vardag sa...

Vilken fin klocka.
Jodå kyrkan blev bokad :) Känns skönt att ha ett delmål klart.
Kram

Madeleine Berglund sa...

Hej=)
Ooooj, men gud vad fint. Så himla vacker och stilful. Tidlös!! Ett passande ord till föremålet, haha..

Kram kram
Madde

Boviksmarinan sa...

Hej!!
TACK för gullig hälsning på min blogg. Alltid kul med nya besökare. Kikar runt på din fina blogg. Kramisar Linda