Sidor

fredag 12 november 2010

Veckans bästa?

Ja i dag är det då veckans bästa dag, eller jag hoppas i alla fall att detta ska bli en bra dag. Den har hitintills inte varit så bra. Skulle ta med mig prinsessorna ut på en promenad till affären för att köpa lite fredagsgott, till kvällens middag. När jag väl satt på oss alla kläderna och placerat sessorna i dubbelvagnen började vi att försöka förflytta oss mot affären. Vagnenshjul och jag ville helt olika, jag slet som en varg björn för att ta oss fram i all snömodd. Sessorna satt glada i vagnen medan mamma Jen bara blev argare och argare. När vi väl kom fram till affären hade de inte allt jag skulle ha, så som tex. tigerräkor.....då blev jag ännu argare. Efter två timmar hade vi i allafall handlat och tagit oss hem igen, men då var vi alla tre trötta på det hemska snömodden.

Nu myser jag inne med en kopp citron te och hoppas så att eftermiddagen och kvällen blir mer en lyckad fredag, så att jag verkligen kan njuta av veckans bästa dag.
Önskar er alla en mysig fredag.

Tack också för alla era kommentarer, de gör mig så glad.

1 kommentar:

Vitt och Blått sa...

Håller med, fredag är veckan bästa dag! Älskar Yankee candle och då speciellt clean cotton! Trevlig helg!
Kram