Sidor

fredag 19 november 2010

Oj oj oj...äntligen

Äntligen fredag, denna vecka har verkligen känts lång, dagarna har gått så sakta. Vet inte riktigt varför jag känner så, kanske för att innehållet i veckan inte har varit speciellt roligt, men jag vet inte riktigt vad det beror på.
I dag är det iallafall fredag och det gillar jag. Prinsen ska gå på skoldisco, och det ser han så framemot. Jag vet inte om det är dansen, tjejerna eller godiset som lockar mest, men på disco ska han iallafall gå.
För oss andra i familjen blir det en lugn myskväll med idoltittande.
Hoppas ni får en mysig fredag.

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Ja men tänka sig, nyss var det fredag och nu är det söndag. Hur hände det här egentligen? Jag fattar ingenting... Hmmm. Tack och lov så är det ju fredag en gång i veckan, hihi. ;)

Kram Madde