Sidor

tisdag 9 november 2010

Mys


Vad det är mysigt att kura inne idag.

När stora prinsessan var på förskolan idag tog jag med mig lilla prinsessan och for runt till lite mysiga affärer.

Hittade inte mycket skoj, men däremot inhandlade jag ett clean cotton ljus från Yankee Candle, det luktar så underbart.

Nu när prinsessorna sover myser jag i soffan med ljuset tänt, en ullfilt omkring mig, citron te och snön som yr utanför fönstret. I köket har jag tänt en brasa, som sprakar härligt.

Just i denna stund är livet bra härligt, och jag njuter så.

6 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

ohhh vad härligt mys pys!
varmkram lotten

Unknown sa...

kikade in på din blogg.. Mysig blogg du har!! Alltid kul med bloggare som skriver några rader och inte bara bilder som jag är rätt bra på..jag glömmer texten :)

Kommer kika in hos dig igen!!

Lilla Blanka sa...

Hej Jen och tack för titten hos mig!

Kul att hitta hit, till en för mig ny blogg :)

Min hylla, den är egentligen ett litet skåp faktiskt, gammalt (från 1928)men jag har tagit bort luckan på skåpsdörren och skall sätta i ett metallnät där..snart ;)

Kraaam
Mia

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Det låter helt underbart tycker jag. =)

Jaa, men du, fullerö har jag varit på många gånger. Där har man massor av inredning, så härligt kul att gå där. Fika brukar jag också göra eftersom man måste ha en sockerkick när man vill shoppa inredning och dessutom få en inredningskick. Det är grejer det, hihi.
kram kram
Madde

Nilla Q sa...

Hej Jen!

låter som en härlig mysdag!

Kul att du hittat till min blogg och ville vara med i tävlingen:-)

Ha en fortsatt bra dag!

Kram pernilla

Unknown sa...

Hej Jen!
Kul att du hittade mig så jag fann din mysiga blogg!
Skulle gärna vilja ha bytt med dig i tisdags:) Kände hur mysigt det var när jag läste!

Ha det gott!
Kram Anna