Sidor

fredag 26 november 2010

Styrkekram

Tänk att en styrkekram från en fin vän verkligen kan göra underverk. För i dag känner vi oss bättre här i vår stuga, och det måste ha varit din kram "Bella" som gjorde oss piggare. Prinsen gick till skolan och sessorna och jag tog en tur ut med bilen. Det var rysligt kallt ute och deras små händer var som isbitar trots att vi åkte bil. Vi tog först en tur till Åsby, och kikade på lite fin inredning. Där handlade vi några fina tomtar och njöt av allt vackert som butiken bjöd på. Efter det tog vi en tur till Ica och handlade lite gott för kvällen. Expediten blev så sugen på mitt inköp så hon var tvungen att fråga vad jag skulle äta ikväll....hi hi hi. När jag sedan svarade att vi skulle äta ostfondue med italiensksalami, sa hon mmmmmmm vad gott. Undra vad hon äter ikväll?, kanske smittade mina inköp av sig.



Vill även tipsa er om en så bra skiva som passar alldeles perfekt att lyssna på nu i julförberedelserna. Det är Sarah Dawn Finers skiva Winterland.


Ps. Glöm inte att veckans bästa dag är här idag, FREDAG, njut och mys Ds.

2 kommentarer:

Gabriella sa...

Vad skönt att ni är på benen igen! Lät mysigt med en tripp till Åsby, det är verkligen fint där så här i adventstider. Får bli en sväng dit snart tror jag...

Kram till er alla! Bella

Ett ögonblick sa...

Hej!!
Så roligt att du ville vara med och tävla! nu hittade ju jag hit:)
Hoppas ni hade en mysig fredagskväll, det lät ju väldigt gott med ostfondue och salami, mums. Håller med om att fredagen är bästa dagen i veckan:)

Ha det så gott!
lisamaja